Felhasználható

Ide írhatsz...

 "Minőségi oktatás, magánintézményben."

Ahogyan a tömegoktatás képes szétzilálni a tanulók elméjét, sokszor lelki világát is, úgy a megfelelő magánintézmény "összerak", gyógyít, új életet ad.

Röviden: 25 év, negyed évszázad kutatásira alapozok. A meseterséges intelligencia - mellyel ma is szenvednek még kicsit a tudósok - túl könnyű volt, így az "élő - félő" emberi gondolatok lettek számomra egyre inkább fontosabbak.

A gyerekek és felnőttek matematikai problémáit elsősorban a hibás iskolai képzések okozzák. Olyan rendszereket tanítanak tömegképzés során a gyerekeknek, melyek részben használhatatlanok. (Van aki "pont érti", de a többség: egyáltalán nem!)

A probléma nem a gyerekekkel van, csak rossz az alaprendszer a legtöbb tanuló számára!

Minden egyes gyerek és felnőtt agyműködésére képes vagyok olyan új matematikai alaprendszert - látásmódot - kidolgozni, és megtanítani, amely tökéletesen illeszkedik saját elméjére!



 Az első "zéró input" mesterséges intelligenciát - 2020 körül tervezik piacra dobni - , amit ismertem, azt szerény személyem írta. Aztán a sikerek ellenére is felhagytam a mesterséges agyak kutatásával, mert az élő emberi agy alapvetéseinek felismerése sokkal nagyobb kihívást jelentett számomra.

Érzelmekkel, féligkész elméletekkel - és még sorolhatnám - minden emberi agy telis tele van. Néha több a káosz, mint a rend. Ezeknek a problémáknak a megoldása igazi csemege volt számomra, így diákjaimnak valódi értéket adok át. Olyan matematikai rendszereket, melyek "csak nekik", de nekik tökéletesen működnek.

Folyamatosan tanítottam a legproblémásabb gyerekeket is, kerestem a lehetőségeket, így 10 év kutatás kellett ahhoz, hogy a matematika teljes 5000 éves rendszerét, mivel ez szükséges volt a sikerhez, "kikódoljam" .

15 év kutatás pedig ahhoz, hogy a tanulók lelki és egyéni problámáinak gátló hatásai ellenére is úgy tudjunk tanulni, ahogyan senki más a világon jelenleg.

Az egyre másra megjelenő tankönyvekben fel-feltűnnek az alighanem diákjaim füzeteiből másolt (néha karakterről karakterre egyező) jegyzetek. Ez engem nem bosszant, mert megfelelő szaktudás nélkül alapvetően képtelenek alkalmazni a mégoly jogosulatlan szerzők is az egyes esetekben működő, másokban hatástalan matematikai rendszereket. (Nem minden gyerek egyforma. :-) ) Így aztán eredményeiket tekintve az új tankönyvek leginkább csak egy haszontalan massza, véleményem szerint.

Sokkal figyelemreméltóbb azonban az, hogy a naprakész - magánintézmények által üzemeltetett - angolszász iskolarendszer már az önmagában is fejlettebb számonkérési és tanítási technológiáit is rakétasebességgel változtatja, igazítja a gyermekek gyorsan változó 21. századi agyműködéséhez. A mai tanulók ugyanis már egész más agyszerkezettel, információkkal rendelkeznek, mint a középkorúak. Ha nem ezt kutatnám, valószínűleg nem lennék képben, így azonban egyedülálló látásmóddal és tapasztalattal tudom segíteni a fiatalok dinamikus - és az idősebbek szintén alkalmazkodni képes - fejlődő gondolati struktúráit.

A mai gyerekek és fiatalok olyan űrt élnek meg az oktatás területén, mely puszta létezésében is károsítja kissé lelküket. Információikhoz villámgyorsan hozzájutnak a világhálóról, de rendszertelen és rendezetlen módon. Agyuk villámgyorsan képes új rendszerekbe foglalni az új "bit"-eket, ezek a rendszerek azonban nem stabilak, hanem ingadoznak.

Iskolai tanáraik többnyire nem igazán értik őket.

Így aztán az itt töltött idő nem csak a matematikai igazságok tiszta megértéséről szól, lelki világuk stabilitása helyreáll, önbizalmuk, önmagukba vetett hitük erősödik.