Matematika felvételi


 A matematika felvételi minden diák számára fontos, hiszen életpályájukról dönt. Nem mindegy hogy milyen iskolában, milyen társakkal és ismerettségi körrel vág neki az életnek egy fiatal.

A magyarországi oktatási rendszer azonban széttagolt, tanítás és vizsga tekintetében. Ugyanis, bár hihetetlennek tűnik, de szinte semmit sem tanítanak azokból a képességekből, amelyeket a vizsgán számon kérnek.

 Mire a diák 8. osztályban felvételizik legtöbbször már olyan sok hibás logikai struktúrát tanítottak/magoltattak vele, hogy sokan - még ha korábban szerették is a matekot - már évek óta "dobták" a tárgyat, tehát teljes undorral vagy jobb esetben közömbösen és "üres szemekkel" várják az újabb leckét. Pedig hát életükről is dönt a felvételi vizsga, így hát alaposan föl kell készülni.

 25 évnyi kutatás után, a matematika tanítási technikái, az emberi agy tanulási képességei és mindezek pszichés hatásmechanizmusai területén, nem csak állítom, bizonyítom minden egyes tanítványom esetében, hogy az örömteli és sikeres logikai teljesítmény minden diák és felnőtt életébe tökéletesen visszahozható. 

 A következő 3 rövid cikkben a különböző "látható teljesítményű" diákokról írok.

 Annyit azonban már most szeretnék leírni, hogy minden egyes diákom számára kifejlesztem azt a speciális matematikai rendszert, amely az ő speciális agyszerkezete számára a legoptimálisabb.

 Ezek a tényezők garantálják a siekereket.

 Itt tudsz jelentkezni: kapcsolatok


 A gyenge tanulók esetében erre kell odafigyelni:

 Azok a diákok, akik a felvételi írásának időpontja előtt gyengébb ( egyes-kettes ) érdemjegyeket értek el matematikából, semmiképpen sem tehetségtelenek! Minden tanuló tehetséges - bármilyen hihetetlen legyen is :-) - erre praxisom a "tárgyi" bizonyíték.

 A gyengén teljesítő diákok egészen egyszerűen olyan tanári felkészítést kaptak korábban, amely számukra nem kompatibilis. Tehát nem arról van szó, hogy a diák nem jó matekból, mindössze arról, hogy nem jól magyarázták.

 A gyenge érdemjegyekkel hozzám érkező diákok sokszor válnak osztályelsőkké, vagy színötösökké matekból.

 Amennyiben azonban felvételire készülnek, mihamarabb javaslom a jelentkezést egyéni fejlesztő foglalkozásaimra. Mert bár képességeik épp oly kitűnőek, mint bármely más gyermeknek, ámde a lelkivilágukban korábban létrejött negatív lenyomatok kitisztítása időt igényel.

 A saját agyszerkezetük számára speciálisan kidolgozott matematikai rendszert olyan egyszerűen és tökéletesen tudják kezelni, hogy nemcsak az ötösök jelentkeznek, de mindez még szórakoztatóvá is válik.

 Itt tudsz jelentkezni: kapcsolatok


 A közepes tanulók esetében erre kell odafigyelni:

 A "közepes tanuló" aki kettes-hármas-négyes-ötös jegyek között mozog, ez a teljesítmény azonban könnyen alakítható kitűnő felvételi dolgozattá.

 Az iskolai tanítási formák egy részét az átlagosan teljesítő diákok elfogadták, ezért kapnak néha jobb, néha rosszabb jegyeket. Az a veszély leselkedik rájuk azonban, hogy a felvételi dolgozatot egyfajta átlagos dolgozatnak tekinthetik, miközben legtöbbször egyetlen példatípus sem ismerős a gyerekeknek.

 Mivel a felvételi vizsga példatípusai merőben eltérnek az iskolában tanítottaktól, ezért komoly lelki törést szenvedhetnek, ha a várt teljesítmény helyett rosszabb eredmény születik. És természetesen a szülők is nehezen dolgozzák fel utólag a rossz élményt.

 Ez azonban elkerülhető, amennyiben felvételire felkészítő és logikai fejlesztéseket tartalmazó egyéni foglalkozásaink során diákunk megtanulja ösztönszerűen kiválasztani a megfelelő feladatmegoldási stratégiát. Így hamar csúcstelejesítményt érhet el!

 Arra azonban időt kell szánni, hogy a diák szembesüljön az új példatípusokkal és az azokban elért kezdetben a család számára megdöbbentően kevés pontszámmal.

 Nem a diákal van itt baj! De a magolt eljárások nem működnek a felvételi példáiban, erre a gyerekek az iskolában egyáltalán nincsenek felkészítve, így a diáknak el kell sajátítania az egyes feladatok logikai feldolgozását még mielőtt elkezdené azok megoldását!

 Minden problémát azonban meg lehet oldani, és kitűnő felvételi eredményt tud elérni mindenki, aki egyéni fejlesztő foglalkozásainkon részt vesz. Várjuk jelentkezésed!

 Itt tudsz jelentkezni: kapcsolatok


 A "jó matekos" esetében erre kell odafigyelni:

 A jó matekosok esetében külön kell választani a "jó matek jegyeket szerző"-ket, és a "matekzseniket" ( akiknek a közhiedelemmel ellentétben egyáltalán nem olyan könnyű az életük, mint gondolnánk ).

 A " jó matek jegyeket szerző" diák többnyire olyan iskolai tanárnál tanul, akinek a gondolkodási mechanizmusai legalább részben illeszkednek a diák gondolkodási mechanizmusaihoz. Ezért a jó jegyek számára természetesek.

 A matematika felvételi feladatait azonban nem ez a tanár fogja írni! Így legtöbbször sokkolódik mind a diák, mind a szülők az elért eredményektől ilyen esetekben.

 Ezekben az esetekben arra kell időt fordítani, hogy az iskolai tanárához képest gyökeresen eltérő feladatírási stílusokat is pontosan tanulja meg érteni. Illetve elsajátítsa azokat a technikákat, amelyekre korábban egyáltalán nem volt szüksége, azonban a matematika felvételihez szükségesek.

 Kicsit olyan ez, mintha egy új nyelvet kellene "hirtelen" megtanulnia.

 Képes rá, de egyéni foglalkozásaimon tanulnia kell ahhoz, hogy stabil eredményt érhessen el. Meglepetések helyett így sokkal inkább biztosra mehet, és a jó felvételi eredménnyel kitűnő iskolákba is eredményesen felvételizhet.

 Itt tudsz jelentkezni: kapcsolat


 A "matekzseni" sokszor gondolkozik zseniálisan, azonban teljesítménye legtöbbször tág határok között ingadoz. Ezt iskolai tanárai a hibák "nem észrevételével" szokták legtöbbször le reagálni, hiszen tudják "a gyerek zseni".

 Azt a tényt, azonban nem veszik figyelmbe az iskolai oktatás során, hogy a zseniális gondolatok olyan agyszerkezetből származnak, amely szinte állandóan "pörög"!

 Így lehet ezt talán elképzelni: mintha egy forma 1- es autó száguldozna a falusi utakon, miközben ha időnként falnak megy vagy leesik a hídról, arra azt mondanák: "nem számít, hiszen úgy is gyors".

 A "matekzseniknek" szükségük van rá, éppúgy mint átlagos napi sebességel működő diáktársaiknak, hogy részt vegyenek egyéni agyszerkezetekre specializált logikai és matematikai fejlesztő foglalkozásainkon.

 Képzeljük csak el, mikor esik nagyobb kár az autóban. Ha 10 km/h -val karambolozik, vagy ha 150 km/h-val?

 A "matekzseniknek" így ugyanolyan szükségük van a matematikai és logikai fejlesztésekre, mint társaiknak, azonban más szempont alapján.

 A matematika felvételi sikerülhet fantasztikusan jól és fantasztikusan rosszul is egy matekzseni számára.

 Ahhoz, hogy biztosabban a "fantasztikusan jó" eredmény szülessen meg, számukra is alapvető, hogy logikailag, ingadozásmentes teljesítményt nyújtsanak, melyet megtanulhatnak egyéni fejlesztő foglalkozásainkon, miközben életük egész folyamata is pozitív irányba elmozdul.

 tt tudsz jelentkezni: kapcsolatok


 Ezekben a rövid cikkekben természetesen csak futólagosan tüntettem fel 25 évnyi sikeres kutatás néhány, mindenki számára fontos elemét. Amennyiben felkeltette érdeklődését az a folyamat, melynek során a teljes agyszerkezet stabilizálódik, kitűnő matematikai eredmények születnek és minden diákom számára kifejlesztem az ő speciális agyszerkezetére optimalizált matematikai gondolkodási rendszert, melyet erőfeszítések nélkül és fantasztikus eredményekkel használhat, az alábbi linken tud jelentkenzi képzéseinkre. 

 Örülök, ha minden jelentkezőt előmozdíthatok sikerei felé! Várjuk jelentkezésed!

 Itt tudsz jelentkezni: kapcsolatok

Itt regisztrálhatsz

Hamarosan felvesszük Veled is a kapcsolatot

A regisztrációval elfogadom, hogy Herbály Attila adataimat, mint adatkezelő, visszavonásig tárolja és kezelje. Adataim tárolására és kezelésére vonatkozó visszavonásomat a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen tehetem meg.