Easy math? Easy life! 

"Arriving with failures and low feelings, parting with success and diplomas.
After 25 years of brain structure research we can make it happen. "

18 év alatt

Sikerek, önbizalom, stresszmentes kiegyensúlyozottság



Leginkább keresett gondolati struktúra típusok:

"intuitív", "tudományos", "erkölcsi"

35 év alatt

Elérhető diplomák, sikeres karrier

számodra



Leginkább keresett gondolati struktúra típusok:

"üzleti", "mérnöki", "grafikai"

35 év fölött

Sikereidhez bölcsességed már igényli a hibamentességet is

Plusz Egy diploma ?  Képes vagy rá !


Leginkább keresett gondolati struktúra típusok:

"részletező", "elmélyülő", "újító"

Itt regisztrálhatsz

Hamarosan felvesszük Veled is a kapcsolatot

A regisztrációval elfogadom, hogy Herbály Attila adataimat, mint adatkezelő, visszavonásig tárolja és kezelje. Adataim tárolására és kezelésére vonatkozó visszavonásomat a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen tehetem meg.

Te hol szeretnél továbbtanulni?

A képzési ajánlat kérésével elfogadom, hogy Herbály Attila adataimat, mint adatkezelő, visszavonásig tárolja és kezelje. Adataim tárolására és kezelésére vonatkozó visszavonásomat a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen tehetem meg.

SAT: gateway to Harward!
How to crack it?

 Although there are harder tests than this, for most people: SAT is the task to be accomplished, in order to get into the USA university system. Is it any close to the Hungarian math tests? Not really! It is very different! But it is as easy as eating a pie. I will show it to you, but first get ourselves into it! Let see a typical SAT question:

 Fifteen floorboards with equal widths laid down side to side cover a width of approximately 6 and 3/5 feet. At this rate, which of the following is the closest to the number of boards laid side-to-side needed to cover a width of 34 feet?

A ) 55

B ) 65

C ) 75

D ) 105

 At first it seems wild, to a Hungarian or anyone in continental Europe.

 How can I solve it? Well, actually: you don't even have to solve it! In some simple steps the right answer is in your pocket.

 If you can take it, you are in! Inside a USA university, with all the benefits, and the resulting dollars in your future pocket. I will show you how to do that!

e-mail: herbalyattilaschool@gmail.com

IB : the haredest secondary school in the world! What about it?

  Simple answer: you are in any university in the world you can imagine, if you are completing a good IB final exam. All of it, being 18 years old. Nice! That's why they love it! But is it accessible for you?With me certainly, but there is a way to get it, let see the example! 

                                      Solve it by factorisation!                        This is the task for you now!

 You might say: "ok: the formula for quadratics" Well, it might be, but here it is not allowed for you, to use the quadratic formula. It states : "by factorisation" not any other solution is acceptable! Are they sticky? No, they are checking your brain! It might be good!

 By the time you got it into a "(3x+2) times (x-6) equals 0" form, you are almost ready! The trick is: how to make it in less then 3 seconds! Because you wont have any more time left for it! You can learn it with me! More effectively, then in a highly expensive school! Thats what my teaching research was about! I put money into your pocket, years and years to come! That's why it worth the price!

e-mail : herbalyattilaschool@gmail.com

GMAT,

real business math!

  You might wonder about having a quality postgraduate diploma or MBA? They might ask GMAT from you! With me you can get close to understanding mathematical thinking, whatever they ask!

GMAT will be a joy for you!

Hogyan folyik a tanítás?

  Az elmúlt több ezer év matematika tanulási lehetőségeinek nagy része teljesen ismeretlen egy mai átlagos tanár, vagy magántanár előtt. 

  Alapvetően mindegyiket ismerem. Az ókor zseniális matematikai lángelméitől fogva, a jelen legsikeresebb matematikai iskoláiig bármely módszer sikeres lehet. - Többnyire több módszer megfelelő arányú alkalmazása biztosít stabil eredményt, egyénre szabva, "csak neki" ez lesz a tökéletes tanulás. 

Egyéniségüktől fogva minden egyes diáknál más és más működik! 25 év tapasztalatai, sokezer befektetett munkaóra dolgozik szakadatlanul azok számára, akiket jelenleg tanítok, így ők érik el a legjobb eredményeket. Alapvetően az angolszász oktatás nevetős, felfedezős oktatási módszerei a leghatékonyabbak. Ezeket leghatékonyabban, megfelelő tapasztalat birtokában érdemes használni, éppen ezt teszem! Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont! 

Teljes a káosz fejben?

   A hiányos tanítás miatt az "összeomlás" - sajnos - nem késik, csak várat magára! A helytelen matematikai tanítási eljárások - suliban ilyeneket kaphatnak - , hozzá nem értő magántanárok, magoltató korrepetítorok, jószándékú, de szakképzetlen "bohóckodók" olyan űrt hagynak a gyerekek - egyébiránt szuperszámítógépként is működni képes - agyszerkezetében, hogy az egyszercsak összeomlik.

 A matematikai összeomlás, vagy "befelé omlás" jelenségének egyik feltűnő jele az, hogy a tanuló már azt sem tudja, amit "két hete még tudott". Ez azért van így, mert az agyszerekezet "befelé omlik" tehát összetöri azt is, ami eddig - részlegesen és hiányosan - megvolt.

 Gyógyító jellegű matematikai eljárásmód természetesen van - mert felfedeztem - , ez annak a következménye, hogy agyunk nem "töröl", csak "tömörít". Ha ilyen problémád fordult elő, akkor azt kell mondjam, hogy nagy valószínűséggel senkit sem fogsz találni rajtam - és intézményemen, a HerbályAttilaSchool -on - kívül, aki meg tudja oldani a problémát. (Ha valakinek a nevét nem találod meg a HerbályAttilaSchool honlapján, nem ismeri módszereinket) Gyere és keress, oldjuk meg problémáidat! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!

Mennyi idő kell a matematika felvételi felkészüléshez?

  Egyénenként változó. Minden időintervallumból kihozzuk a maximumot, de általánosságban elmondható az, hogy kb. 6 hónap alatt már biztosíthatóak komolyabb sikereket. Ugyanis még a matekversenyző zseniknek is meg kell tanulniuk, hogy a felvételi feladatok töbnnyire rosszul megfogalmazottak és nem "normális" feladatok.

  Egy átlagos diáknak fel kell dolgoznia azt, hogy olyan képességeket kérnek számon, amelyeket szinte soha nem tanítottak az iskolákban. (lásd a "Milyen egy matematika felvételi?" bejegyzést) Pl. nagyon nehezen tudja felkészíteni a gyerekeket valaki, aki el sem tudja gondolni, hogy egy adott mondat akár 5 különböző dolgot is jelenthet 5 különböző gyereknek - mivel Ő maga is csak a saját értelmezését ismeri. És ez nem a gyerekek hibája, ők helyesen - de többnyire csak egyféleképpen - értelmezik a többfajta értelmezhetőségű információt. A feladatok pedig már csak ilyenek. És ez csak egy dolog. Sok ilyen van, amelyeken csak szakember tud segíteni a rendelkezésre álló időben.

  Természetesen bármennyi is a rendelkezésre áló időkeret a felvteliig, a maximális fejlődés elősegíthető. Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!

Matek és lelki egészség? Mi az összefüggés?

  Sikeres szeretnél lenni? Felejtsd el a sablonokat! A jelenlegi magyarországi matematikai tanítási rendszerek, - tehát a bevett sokosztályos iskolai rendszerek - egészen "ki tudják csinálni" a gyerekeket lelkileg! 

  Egy matmatika magántanárnak, vagy éppen egy korrepetálás végzésére készülő matematikát valamennyire ismerő egyénnek minden esetben tudnia kellene, hogy a matematikát sohasem tanították így, "nagytételben", mint a mai iskolai tömegek kapcsán. 

  Egészen kicsi, vagy éppen egyéni órák keretében tanították évezredeken keresztül. Ezek a módszerek ma is működnek! Kutatóintézetek: Német, Angol és  Amerikai területről ma is alátámasztják a régi - a gyereket tisztelő, megértő, lelkileg is gondozó - módszerek hatékonyságát. 25 év matematikaoktatási kutatás sikereit éppen ezek hozták. Óriási tapasztalat mennyiséggel tanítok, ezért születnek mindig sikerek! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!

Milyen eredmények várhatóak?

  Leírom a lényeget: Sokösszetevős a tanulás, de nyugodj meg, a legjobb helyen vagy! Összerekjuk: Ha mindössze matematikai tudáshiányról van szó(szóval mosolyog a tanuló, nem pánikol, de nem hoz jó jegyeket), akkor nagyon gyors a fejlődés. Mivel minden gyereknek úgy mondom el "matematika magántanár" -ként, de Kutató Matematikus végzettséggel, ahogyan az Neki optimális, ezért villámgyorsan fog fejlődni!

  Ha tanári alázás, és egyéb akadályok is felléptek, akkor is maximálisan fog fejlődni, és mindent elérhet, de ennek időt kell adnod! Viszont egy egész életet nyerünk meg így(!), nem csak egy matekfelvételit! Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!                 

Milyen egy matematika felvételi?

  A 8. osztályos matematika felvételi olyan feladatokat tartalmaz, amelyekhez többnyire még hasonlóakat sem látott a gyerek korábban. A feladatok gyakran kétértelműek - tehát nem a gyerek hibája, ha nem úgy érti a feladatot, ahogyan azt a megoldókulcs feltételezi. Sok szülő azt gondolja, hogy ha beadja a gyereket egy felvételi előkészítőbe, akkor az rendben lesz. Pedig a gyereket arra kellene megtanítani, hogy hogyan oldja meg a matematikai helyzetfelismerést, értelmezze az adott szituációt, vizuálisan elképzelje vagy lerajzolja azt, amiről a feladat beszél, visszaellenőrizze, hogy az ábrája, elképzelése fedi e a feladat leírását, ha kétértelmű valamely szó - szinte minden feladatban van ilyen szó vagy kifejezés - akkor elemezze a lehetőségeket, válassza ki azt amelyik legjobban illeszkedik a feladat szerkezetébe, végezze el a megfelelő logikai lépéseket és ellenőrizze, hogy arra válaszol e és abban a formátumban, ahogyan azt a feladat kéri. Ezek természetesen NEM lesznek megtanulva ha valaki mindössze elmondja neki egy tanfolyamon, "hogyan kell megcsinálni" a feladatot. Egyrészt nem a gyerek munkája, másrészt nincsenek korrigálva a gondolati metódusai.  Ezért van szükség magántanárra!

Elmagyarázták? - kérdezeheti a szülő a tömegképzésről. - El! - válaszolja a gyerek. De a gyerek feje nem a tanáré. Hiába hallja, hogy a tanár agya hogyan működik, a "fejátültetés" természetesen lehetetlen. A tanuló saját elméjében kell kialakítani a megfelelő, csak neki működő mechanizmusokat. Erre a helyes képzést, nálunk lehet megtapasztalni

Természetesen részletekig kidolgozott, hatékony és bevált módszerekkel dolgozunk - különböző egyéniségtípusokra vonatkozóan - kutatásaim alapján. Áthidaljuk a szakadékot amely az iskolában tanultak és a felvételi között tátong. Idejében elkezdeni felkészülni a felvételire szükséges. A komoly, befektetett munka és idő meghozhat mégoly lehetetlennek tűnő sikereket is! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!

Hogyan lettem tanító?

  Ahogyan Te kisbaba! Erre születtem. Gyerekkoromban is magyaráztam, tanítottam, és az egész osztályt korrepetáltam - alsó tagozatban nekem ez volt a hobbim. 

  A matematikai lelki eredetű problémák körét az érettségi utáni - óriási mennyiségű - lelki problámás gyerekekkel végzett matematikai és pszichés munka során fedeztem fel és kezdtem gyógyítani a lelki sebeket a matematika segítségével. Matematikus képzésen a tanáraim kissé "féltek tőlem", mert pillanatok alatt dolgoztam ki bizonyítási eljárásokat. Kutatásaimban a matematikatanulási problémák felderítésére és megoldások feltalálására fókuszáltam. 

  Ehhez "ki kellett kódolnom" a teljes matematikai rendszert - az elmúlt 5000 évet, és annak minden szaktudását. Ma teljes ( egyben saját fejlesztésű ), tanítványaim egyéniségére szabott tananyagokat fejlesztek és adok át a gyerekeknek. Minden tanítványomnak olyan matematikai módszerrendszert fejlesztek ugyanis - EGYÉNILEG, CSAK NEKI -, ami a legkönyebb, legmegfelelőbb az Ő számára! Ezt a munkát egész egyszerűen senki más sem tudja így teljesíteni rajtam kívül jelenleg. Így látva a matematikát, minden tökéletesen elérhető, érthető! A hálás gyerekszemek pedig mindent megérnek! Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!

Nemzetközi Matematika

  Van különbség a magyarországi és a nemzetközi matematika között? Igen, lényeges és sok! Ma szinte ugyanannyi diákomat veszik fel külföldi egyetemekre, mint hazaiakra. De megnyugtatlak: Habár magyarországon nem tanítanak olyan színvonalon mint ahogyan itt nálam képzem a gyerekeket, létezik olyan matematikai okosodás, amely mindkét lehetőségre tökéletesen felkészít. Nálam így tanulnak a gyerekek, és - a gyerekektől elkülönített időpontokban - a felnőttek is! 

  Ha tanítványomként tanulsz, bárhová mehetsz továbbtanulni! London, Los Angeles, Florida vagy Berlin, mindezek elérhetőek lesznek számodra is, Ez a Te választásod! De a Magyar felvételit is fogod tudni teljesíteni matematikából ugyanazzal az átfogó tudással, amelyet szívesen oktatok. A magyarországi matematika felvételit másképp, teljesebben és szebben fogod látni, kikerülve strukturális hibáit. Nem mindegy, hogy kit választasz matematika oktatásra, nagyok a különbségek. És végül is: alapvető matematikai agyszerkezeted forog kockán, mely olyan sokmindent meg fog még határozni életed folyamán! Akár magántanulásra, korrepetálásra, vagy magántanárra lenne szükséged:

 Lehetőségeid a jövőben annyira lesznek tágak, amennyi teret kapsz választásaidhoz! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!

(Külföldi matematikai és nyelvi vizsgafelkészítésekkel: SAT, GMAT valamint IB témakörökkel kapcsolatban, külön cikkben írok!)

Mi az ami rombolhatja a gyerekeket?

  Egy profi magántanárnak mindig azt kell kijavítania, amit az iskolában már elrontottak. Ha megfelelő magántanárt keresel, egyensúlyt kell találnod a tananyag mélységi ismerete, az emberi értékek, és a magyarországi és nemzetközi vizsgarendszerek hatékony és konstruktív ismerete között. 

  Az USA felvételiktől a Magyarországi gyermekek lelki világának gyógyításáig a pszichológiai ismereteken át sok év telt el, mire megfelelő tapasztalatra tettem szert. Erre figyelj oda : A gyerek lelke ne sérüljön! Se tudáshiánytól, se tanári terrortól! Se színházi előadásoktól, amit néhány tanár folytat - a színházból legalább ki lehet menni, ha rossz a darab, de a gyerekek többnyire nem állhatnak fel, ha rossz a tanár, és ez egy nagyon nagy különbség! 

  Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk! Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!

Nemzetközi tanulmányok! Mit kell tudnom?

  A magyarországi emelt szintű érettségivel pl. Londonba vagy más uniós városokba még lehet esély, ám itt is kérhetnek külön vizsgát, pl. a STEP matematikai vizsgarendszer keretében, ami elég gyakori Angliában. Az USA-ban a SAT rendszert fogják kérni tőled! OXFORD vagy CAMBRIDGE saját felvételi rendszert dolgozott ki, azt kell megírnod. 

  Tudtad? Az angolszász országokban "csak" angol nyelvismeretből és matematikából kell felvételizned! De mindkettőt nagyon komolyan veszik! Matematikából például nem fogsz egyenleteket látni! (tudom, ez "horror" a magyar gyerekeknek, mert itthon CSAK egyenleteket látnak) 

  Azt a gyakorlati matematikai képességrendszert és ismeretanyagot fogják kérdezni tőled, amit nálam megtanulhatsz, de Magyarországon egyébiránt nem oktatják. Külföldön alkalmaznod kell matematikai tudásodat, életszerű feladatok segítségével tesztelnek. Magyarországon szinte egyáltalán nem tanítanak életszerű matematikát. A megfelelő matematika oktatást itt megtalálhatod. Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!

A gyerekem sérült matekból! Van remény?

  Igen, van! Sérülésről akkor beszélhetünk, ha lelki vagy fizikai szinten tünetek lépnek föl. A puszta : "nincs kedvem" még nem sérülés, de lehet annak egy kezdeti tünete. Ha a matematikafüzet - esetleg bármilyen hasonló - füzet vagy könyv láttán a gyerek "ideges lesz", hirtelen "tiszteletlenül" beszél, ... stb. akkor már van egy kialakult lelki seb, amit ha nem gyógyítunk meg, sosem lesz képes a saját igazi matematikai teljesítményét hozni, pedig képes rá - akkor sem, ha átlagosan okos, és akkor sem, ha egyébként matekzseni.

  A matematika korrepetálás ilyenkor csak a szülő számára szól a matematikáról. A gyerek ilyenkor a túlélésért "harcol". Lehet egy - általában észrevétlen - tünete a sérülésnek az is, hogy a gyerek "másra figyel" - mintha engedetlen lenne.

  Mindezek "egyszerű" matematikai és pszcihés kezelési módszerekkel, könnyen "gyógyíthatóak". Az idézőjel azért van ott, mert ilyenkor sohasem a gyerek hibázott. Ő "csak" szenved. A teljes gyógyulás és regenerálódás mindössze idő és elszántság kérdése. Rendszeresen foglalkozom ilyen típusú "lelki elváltozások" -tól szenvedő gyerekekkel. A folyamatos odafigyelés és szakértelem mindegyiküknél hatásos, tehát gyógyulnak, és okosságukat ki is tudják mutatni egyre jobban a világnak! Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!

Teljes a káosz lélekben?

  Steressz, félelem, összevisszaság: ezek a jelzései annak, hogy valakinek a belső matematikai tisztasága olyan szinten sérült, hogy az már lelki részét is rongálja! 

  Matematikai önbizalmunk lelki világunk fontos részét is képezi, ha sérül: lelkünk is összeomlik. Félelemre nincs ok, gyógyítható a jelenség, de erre már komolyan oda kell figyelni! Ahogyan lelki félelmek alakultak ki a matematikai "meg nem értések" hatására, ami a tanárok, oktatók felelőssége, és nem a gyereké, úgy fog elkezdeni kitisztulni minden, ahogyan tisztázzuk : "kezdjünk el tanulni együtt", -tehát nem hagyom magára a gyereket - és minden egyes problémát - felmerülésük sorrendjében, tehát azzal kezdjük, ami "épp félelemben tartja" a tanulót - a gyerekek lelki és matematikai világának egyaránt megfelelően rendbe teszünk. 

   A gyerek fejével dolgozom, tehát neki és csak neki építek ki olyan matematikai rendszert - illeszkedve egyéniségéhez, és lényéhez - mely minden szempontból teljes megnyugvást - szülői szempontból pedig ötösöket - hoz. Ne ijedj meg: szakember sorait olvasod! A lélek és a matematika összefügg: agyunk egy hihetetlenül összetett matematikai szerkezet, váltott számrendszerű, több szálon futó algoritmikai alapokkal. A lelket és a matematikát harmonikus egységben szükséges kezelni. Hatékonyan és sikeresen tanítok, így, évtizedek óta. Ha nem megfelelő matek oktatót találsz, abból gondjaid lehetnek. Ha hozzám jössz, megoldódnak a problémák, ahogyan kialakultak, úgy el is múlnak! Személyes - ingyenes - konzultációra jelentkezés: +36-70-566-53-49 telefonszámon lehetséges, magyarországi ügyekkel foglalkozó Ügyvezető Asszisztensem fogja fölvenni a telefont!

"Hát, minden lány sírva jött ki a teremből..."

  Fentiek, egy pár évvel ezelőtti tanítványom szavai a 6. osztályos felvételi utáni állapotokról. 

 Nyilván csak annak tudok segíteni aki keres! Ugyanebben az évben egy másik teremben felvételiző tanítványom 96%-os eredményt ért el, ő is kislány volt, ő nem sírt. Mi volt a különbség? Tanítványom: Alisa, idejében, és megfelelő matematika oktatást kapott, nem csak a matematika iskolában nem oktatott részére készítettem fel, hanem a felvételi nehézségeire - sokszor visszásságaira - is. Ezért sikeres lett a felvételije.

 Előzzük meg a gyerekkönnyeket, akárhogy is. Kérdéseidet a herbalyattilaschool@gmail.com e-mail címen várjuk!